El butlletí municipal d'abril de 2017 ja es pot consultar a #santjust.cat

El Butlletí 291 corresponent al mes d'abril de 2017, ja es pot consultar per Internet al web municipal. Els propers dies la publicació en paper es repartirà a totes les llars del municipi i als equipaments públics.

Quatre imatges de parcs florits anuncien a la portada que arriba una primavera a Sant Just carregada de novetats.

El tema principal d'aquest número és la campanya "La primavera Sant Just altera" i que concentrarà esdeveniments de diferents formats i àmbits que tindran lloc entre el 20 d'abril i el 20 de maig. La primavera alterarà el comerç a Sant Just amb el Quintotapa.cat -una iniciativa a la qual s'han sumat 23 bars i restaurants del poble per oferir una oferta gastronòmica de quinto + tapa a preus més econòmics- i la Festa del Comerç el 7 de maig. També alterarà la cultura amb les activitats de Sant Jordi i el Correfoc els dies 21, 22 i 23 d'abril; l'esport, amb la celebració del Territori Special el 14 de maig; les entitats també s'alteraran amb la Festa de la Pau el 20 de maig; i la infància tindrà els seus propis espais amb els Divendres als parcs i la Festa de les Immunodeficiències primàries.

Les dues entitats que dinamitzen els comerç i la petita empresa al municipi, Dona i Empresa i l'associació Desvern-Comerç i Empresa, són les protagonistes de l'entrevista d'aquest número.

Els ajuts al jovent per al lloguer d'habitatges, el nou parc de Can Sagrera, l'adhesió de Sant Just al moviment Viles Florides i la valoració de la jornada de presentació del Projecte Educatiu de Ciutat que es va fer el 4 de març, són altres temes inclosos en el butlletí d'aquest mes.

La fitxa de servei públic recull dades del Servei d'Atenció Ciutadana, el qual canalitza les sol·licituds i els tràmits administratius de la ciutadania.

Aquest Butlletí també informa dels serveis de la Biblioteca i de les persones que en fan ús, de les accions per crear ocupació i de suport a empreses i de les dades de recollida de residus 2016.

La contraportada és el cartell de la campanya "La primavera Sant Just altera".