#santjust escalfa motors per a la celebració del #TerritoriSpecial2017

Aquests dies s’estan fent tallers de sensibilització a l'alumnat dels centres educatius de Sant Just Desvern, a càrrec d’Special Olympics Catalunya i la Federació Catalana d'Esports per a persones amb discapacitat intel·lectual (ACELL). Una acció més vinculada a l’esdeveniment del Territori Special – Sant Just Desvern 2017, que tindrà lloc el diumenge 14 de maig.

Paral·lelament, les botigues associades a Desvern Comerç – la recent creada associació de comerciants – se suma a la promoció del Territori Special Sant Just Desvern 2017. Algunes de les botigues associades venen aquestes dies polseres a 2 €, dels quals 1 € es destina al projecte que impulsen conjuntament l'Ajuntament, ACELL i Special Olimpics Catalunya.

D'altra banda, el proper dia 4 de maig a La Vagoneta, tindrà lloc la trobada amb el més d'un centenar de persones voluntàries que s’han apuntat a participar en l’organització del Territori Special Sant Just Desvern 2017.

S'adjunten dues imatges:

La primera correspon al 1r taller fet a l’escola Montserrat, amb la presència de la mascota NUC i la segona a les polseres que es poden adquirir a les botigues de Desvern-ComerçiEmpresa