#santjust per la Pau

Dins de la Setmana Solidària 2017, i sota el lema “Acollim persones migrades i solidàries”, aquest dissabte Sant Just celebra la 18a edició Festa de la Pau.

Els actes començaran a la pl. de la Pau a les 17:30h, amb un recorregut per la pl.Camoapa que simularà el camí que fan les persones migrades/refugiades de casa seva a Europa. Paral·lelament es faran tallers de mandales, maquillatge i manualitats. En aquest últim es construiran unes casetes que després seran utilitzades per l'acte que tindrà lloc a les 21h d'encesa de llums.

Cal destacar la lectura del manifest que tindrà lloc a les 20:15h.

Es finalitzarà amb l'actuació dels Diablets de Sant Just, dels Dimonis Apagallums i del Drac de Sant Just a les 21:15h.

Les entitats organitzatives són: Agrupament Escolta Martin Luther King, Associació de Gent Gran de Sant Just Desvern, Asproseat, Bandandarà, Casa Regional d’Extremadura, Club d’Esplai Ara Mateix, Col·lectiu Plaça de la Pau, Colla Gegantera de Sant Just, Comissió de Festes Barri Nord, Drac de Sant Just, Dimonis Apagallums de Camablanca, Diablets de Sant Just, Just Gospel Cor, Justícia i Pau, La fueza de una sonrisa, Sant Just Solidari i Ajuntament.

Col·laboradoren: Cal Llibreter, Ciabatta, Escola de Teatre Tamboret, Tutuguri Collective, Mercat Municipal, Ràdio Desvern i Diputació de Barcelona.

Tota la programació aquí