#santjust s'adhereix al manifest #19JAnemPerTotes #19JAlertaFeminista

Les Organitzacions de Dones han convocat avui a tots els ajuntaments a una #Alerta Feminista per seguir denunciant que els Pressupostos Generals de l'Estat reflexen un model econòmic basat en activitats productives, depredadores del medi ambient, i que no atenen les necessitats socials i agreugen els problemes de desigualtat entre dones i homes amb conseqüències nefastes per al medi ambient, l'economia, la societat i sobretot per a la vida de les dones.

Es tracta de dir prou als minuts de silenci, a discursos buits i hipòcrites, i a condemnes virtuals. 28 dones i 5 nens i nenes víctimes d'aquesta xacra social que és la violència masclista.

La iniciativa #alertafeminista ha aconseguit sumar entitats, ajuntaments i tot tipus de col·lectius per adherir-se al manifest per tal d'exigir a l'Estat l'augment de 120 milions l'assignació pressupostària destinada a la igualtat i a la lluita contra la violència masclista.