L’Ajuntament presenta el nou sistema de recollida de residus amb xip que començarà a implantar-se, progressivament, aquesta tardor a #santjust

El proper dimarts 19 de juny a les 7 de la tarda a la Sala de Sessions de l’Ajuntament se celebrarà el Consell de Medi Ambient i Sostenibilitat. En aquest s’informarà del nou plec de recollida selectiva i neteja viària, que inclou com a novetat més servei, més qualitat i un nou sistema de recollida de residus aprofitant aplicacions TIC que està previst que es comenci a implantar, progressivament, a partir d’aquesta tardor, a Sant Just Desvern i que ens ha de permetre elevar de manera considerable els índex de recollida selectiva.

En aquesta ocasió es presentaran els prototips de contenidors tancats amb accés amb targeta identificativa que hem estat provant els darrers mesos, així com les seves potencialitats, i les persones presents els podran provar i familiaritzar-s’hi. Com sempre, hi haurà torn obert de paraules, peticions i preguntes. Per facilitar l'accés a la informació dels temes del Consell, i amb la voluntat de fomentar el debat i la participació, els documents es poden consultar a l'espai “participa” de santjust.cat.

El Consell de Medi Ambient està format per associacions i entitats locals que treballen dins l'àmbit de la protecció i la defensa del medi ambient. Les persones representants formen part de grups polítics i sindicats amb representació al municipi i per persones del poble interessades en temes de medi ambient i sostenibilitat. Les sessions són obertes al públic perquè tothom que ho vulgui pugui conèixer de primera mà la feina que fan l'Ajuntament i les entitats en temes de medi ambient i sostenibilitat.

Ordre del dia:
1. Lectura i aprovació de l’acta anterior de 15.02.2018.
2. Nou Plec de recollida de selectiva de residus i neteja viària de Sant Just Desvern.
3. Torn obert de paraules.
4. Altres informacions.
5. Peticions i preguntes.