El nou parc Rambla/Major es dirà Parc de la Rambla #SantJust

Parc de la Rambla ha guanyat la segona ronda de votacions i és el nom escollit per la ciutadania de Sant Just per batejar el nou parc situat a la cruïlla Rambla/Major. La proposta guanyadora ha obtingut 420 vots, superant Plaça 1 d’Octubre (233 vots) i Jardinets de la Rambla (27 vots). El 61,8% de participants s’han decantat per l’opció guanyadora.

680 persones han participat a través de la plataforma “Fem Sant Just”, el que representa un 4,6% de les 14.821 persones empadronades a Sant Just i majors de 16 anys. En total, han votat 331 homes i 349 dones, i la franja amb més participació ha estat la compresa entre els 40 i els 70 anys. Els noms sotmesos a votació van ser presentats per una quinzena d’entitats del municipi en la primera fase del procés. L’Agrupació Fotogràfica Sant Just, el Centre d’Estudis Santjustencs i la Colla Gegantera Sant Just Desvern van proposar Parc de la Rambla.

El Parc de la Rambla és el segon espai del municipi el nom del qual es tria a través d'un procés participatiu. El primer va ser l'equipament de Les Escoles, que es va escollir l'any 2012.