Signat l’acord sobre la distribució de propaganda electoral a #SantJust per a les eleccions generals del 28 d’abril

Els partits, federacions i coalicions inscrites en el registre d’entitats locals de Sant Just que concorren a les eleccions al Congrés i Senat i que coincideixen amb les 6 candidatures que van obtenir representació a Barcelona en les passades eleccions generals van signar dimecres l’acord sobre la distribució de propaganda electoral al municipi.

Els espais gratuïts cedits per l’Ajuntament s’han distribuït en funció dels vots i els escons obtinguts a la circumscripció de Barcelona en les eleccions de 2016. En Comú Podem va ser la llista més votada i va aconseguir 9 escons, seguida de PSC i ERC-Sobiranistes, amb 5 escons, i el Partit Popular, JuntsxCAT i Ciutadans, amb 4 escons.

L’acord inclou la distribució dels espais per a pancartes, dels 31 trams de carrers per a la col·locació de banderoles i cartells, els espais per a cartells al voltant dels equipaments públics i les cartelleres d'us exclusiu per a propaganda electoral. També s'ha assignat a cada formació un espai d’entrevista a Ràdio Desvern i s'han concretat les dates d’emissió i publicació a internet.

D’altra banda, en el Ple Extraordinari celebrat dimecres, es van elegir per sorteig les persones membres de les meses per a les eleccions a Corts Generals del 28 d’abril. Les persones escollides seran notificades personalment.