Consulteu tota la informació sobre les eleccions generals del 28 d’abril a #SantJust

Diumenge, 28 d’abril, se celebren eleccions a les Cortes Generals de l’Estat, en què la ciutadania triarà les persones membres del Congrés dels Diputats i del Senat. A Sant Just, tenen dret a vot 12.699 persones, repartides en 9 seccions i 18 meses. Les persones membres de les meses per a les eleccions del 28 d’abril van ser triades el 3 d’abril, en un Ple Extraordinari que va tenir lloc a l’Ajuntament.

D’altra banda, el 12 d’abril va començar la campanya electoral, que té una durada de 15 dies. Els partits, federacions i coalicions inscrites en el registre d’entitats locals de Sant Just que concorren a les eleccions han signat un acord sobre la distribució de propaganda electoral al municipi. Els espais gratuïts cedits per l’Ajuntament s’han repartit en funció dels vots i els escons obtinguts a la circumscripció de Barcelona en les eleccions de 2016. En Comú Podem va ser la llista més votada i va aconseguir 9 escons, seguida de PSC i ERC-Sobiranistes, amb 5 escons, i el Partit Popular, JuntsxCAT i Ciutadans, amb 4 escons.

L’acord inclou la distribució dels espais per a pancartes, dels 31 trams de carrers per a la col·locació de banderoles i cartells, els espais per a cartells al voltant dels equipaments públics i les cartelleres d'us exclusiu per a propaganda electoral. També s'ha assignat a cada formació un espai d’entrevista a Ràdio Desvern i s'han concretat les dates d’emissió i publicació a internet.

Consulteu l’acord sobre la distribució de la propaganda electoral a Sant Just Desvern i el cens, dividit per col·legis electorals i meses:

Acord_sobre_la_distribucio_de_la_propaganda_a_Sant_Just_per_a_les_eleccions_generals_2019.pdf Cens_i_collegis_eleccions_generals_2019.pdf