Tot a punt pel Carnestoltes 2013 a #santjust amb més de 500 persones participants

Enguany més de 500 persones s'han inscrit en el Concurs de Disfresses del Carnestoltes de Sant Just Desvern.  Hi ha hagut un increment de participants respecte a l'any 2012, i això suposa la consolidació d'una activitat que s'ha recuperat a Sant Just Desvern des de fa  8 anys.

Les comparses escolars són les més nombroses, però també hi ha comparses d'entitats i persones que s'han organitzat per participar activament en aquesta activitat. Hi participen diversos grups de fins a 9 persones i 7 persones més que s'han presentat en la categoria d'individuals.

Seran 515 persones que, el proper dissabte 16 de febrer, participaran en el concurs i desfilaran amb la rua.  Com a novetat d'aquest any, la rua surt del Parc de Joan Maragall i arribarà a la Pl. de Camoapa on es farà el lliurament de premis, la xocolatada, la crema del Rei Carnestoltes i el ball.  El pregó de la festa anirà a càrrec del Col·lectiu Pl. de la Pau, que va ser el guanyador de la Millor Comparsa 2012.

Podeu consultar totes les activitats previstes per aquesta edició del Carnestoltes 2013 a www.santjust.cat

carnestoltes.pdf