El Concurs Internacional de Fotografia de #santjust entra en el circuit de la FIAP

A partir del divendres 1 de març ja podeu participar en el IV Concurs Internacional de Fotografia de Sant Just Desvern. Enguany els temes sobre els que han de versar les fotografies són el monocrom, el color i els esports. El concurs està obert a tothom qui vulgui participar.

L'entitat organitzadora d'aquest concurs internacional és l'Agrupació Fotogràfica Sant Just que amb la col·laboració de la Unió de Botiguers i Comerciants, dels assentadors del Mercat Municipal i de l'Ajuntament de Sant Just Desvern.

La novetat d'aquest any és que el concurs compta amb el patrocini de la Federació Catalana de Fotografía (FCF), Confederació Espanyola de Fotografía (CEF) i la Federació Internacional de Fotografia (FIAP). Aquesta darrera engloba el circuit internacional de concursos i associacions fotogràfiques.

Les fotografies es poden lliurar fins al dia 20 de maig i només es pot fer a través d'Internet.  Cada participant pot participar amb un màxim de 4 fotografies per a cada tema.  El jurat seleccionarà fins a un màxim de 50 imatges i aquestes s'exposaran al c.Bonavista entre el 15 de juny i el 16 de juliol, que és quan es farà públic el veredicte del jurat al web de l'Agrupació Fotogràfica ( www.santjust.org/afsantjust ).

El primer premi està dotat amb 1000 € i un pin blau, especial de la FIAP. Els tres primers premis de cada secció obtindran medalles d'or de cadascuna de les entitats patrocinadores. A més també es lliuraran dues mencions honorífiques per secció.

Paral·lelament, al mes de juny està previst que sigui un mes especialment fotogràfic, ja que també s'han organitzat diverses mostres de fotografia que s'exposaran en diversos comerços del municipi. Actualment, una vintena de comerços ja s'han interessat en aquesta iniciativa. També es farà el Concurs Popular de Fotografia perquè el veïnat pugui triar quina és la foto que més li agrada i es farà una mostra de fotografia als Jardins de Can Ginestar sota el tema d'avis/es i néts/es. Paral·lelament, al Casal de Joves, es promourà un mural lliure on la gent podrà col·locar la imatge que la persona vulgui.

Per a més informació podeu consultar la web de l'entitat i també www.santjust.cat