Aquest cap de setmana, #santjust celebra la 13a Festa-Torneig Joan Petit i la fira de Botigues al Carrer

El proper cap de setmana, dies 25 i 26 de maig, se celebra a Sant Just Desvern la 13a Festa-Torneig Joan Petit, nens amb càncer, la Festa de l'Esport  i la Fira de les Botigues al Carrer.

Després d'unes setmanes intenses d'activitat i de col·laboració entres totes les entitats, persones i empreses que solidàriament s'han implicat en aquest projecte solidari, el dissabte 25 rebrem a Sant Just Desvern els 24 equips d'hoquei d'infants d'entre 3 i 6 anys que participen en el torneig.  Sant Just Desvern ha fet un esforç a tots els nivells per fer d'aquest torneig una gran festa participativa esportiva i solidària, apadrinada pel veí i esportista Éric Abidal, amb l'objectiu de recaptar fons per al projecte d'investigació contra el càncer infantil que lidera el Dr. Sánchez de Toledo, recentment guardonat amb el premi de Català de l'Any.

Aquest cap de setmana hi ha prevista molta actvitat: la 13a festa-torneig està ubicada al Complex Esportiu Municipal La Bonaigua, i serà al voltant del Complex, on les famílies podran gaudir durant el matí de la Festa de l'Esport, d'activitats lúdiques i esportives i a la tarda, de 15 a 17h dels partits d'hoquei i de la festa cloenda, a les 18h.

Paral·lelament, les Botigues de Sant Just han sortit al carrer i durant tot el cap de setmana estaran instal·lades al Parc de Joan Maragall.  Trobarem paradetes, activitats infantils, un tast de cerveses..., que també s'han implicat en la recollida de fons per la Fundació Joan Petit, nens amb càncer.

La Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC) facilita la mobilitat entre el Complex Esportiu La Bonaigua i el Parc de Joan Maragall, amb un trenet.  Un cop celebrat el torneig, dissabte a la tarda i el diumenge,  també tindrà parades al Parador i a l'Av. Indústria.

Aquesta Festa Torneig solidària i lúdica és possible gràcies a la implicació de l'Hoquei Club Sant Just -que divendres és l'organitzador de l'activitat de divendres al parc, que es fa al Parc de Joan Maragall-, la Fundació Amics de Joan Petit i l'Ajuntament  i, especialment a totes les persones que a títol individual o formant part d'una empresa o entitat, s'han implicat perquè Sant Just Desvern sigui "amic" de Joan Petit.  Al mes de juny està previst un sopar solidari que tancarà aquesta 13a edició de la Festa-Torneig. A Catalunya Caixa hi ha obert el compte corrent per fer-hi aportacions i les entitats, botigues i empreses que han volgut, tenen una urna on s'hi poden dipositar les donacions.

CAP_DE_SETMANA_AMB_EL_JOAN_PETIT.pdf