#santjust acull els premis de l'Associació Catalana de Promotors Públics de Sòl i Habitatge (AVS Catalunya)

El conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, Hble. Sr. Santiago Vila i Vicente, presidirà aquest dimarts a la nit, 23 de juliol, l'acte de lliurament dels Premis d'Habitatge Social de Catalunya 2012, que convoca l'Associació Catalana de Promotors Públics de Sòl i Habitatge (AVS Catalunya), juntament amb l'Alcalde de Sant Just Desvern, Sr. Josep Perpinyà i Palau i el president de Promunsa, Joan Basagañas. L'acte sopar se celebra a l'Hotel City Park Sant Just.

Amb la convocatòria d'aquests premis, AVS Catalunya aposta per reconèixer públicament l'esforç de promotors, cooperatives, fundacions i gestors que treballen perquè l'habitatge públic, un element central de l'agenda pública catalana, esdevingui un referent de qualitat en tots els sentits.

Els premis s'atorguen a través de sis modalitats: obra nova, actuacions integrades, planejament urbanístic, rehabilitació, investigació i difusió, i oficina local de Catalunya i actuacions integrals, que volen distingir les actuacions i serveis més destacats en el camp de l'habitatge públic a Catalunya.  Es premiarà, a més del treball realitzat, el valor afegit que incorporin cadascuna de les 68 actuacions candidates en les diferents modalitats. Més informació a www.avscatalunya.cat

Els guanyadors es coneixeran el mateix vespre, en el marc d'un sopar lliurament de premis que s'acompanyarà d'una mostra del global de les candidatures.  El jurat tancarà i signarà l'acta en el mateix acte, amb el veredicte de les propostes premiades.

Sant Just Desvern és el tercer municipi amb més habitatge públic de Catalunya amb més de 1000 habitatges públics promoguts en la seva majoria per l'empresa municipal de l'habitatge, Promunsa.  Gairebé el 16% de la població de Sant Just Desvern viu en un habitatge protegit.

1000_habitatges_a_Sant_Just.pdf