Venda solidària d'obres d'artistes de #santjust a benefici del projecte d'investigació de càncer infantil Joan Petit

El col·lectiu Artasjust, format per artistes d'art de Sant Just Desvern, ha organitzat una iniciativa solidària els beneficis de la qual es destinarà íntegrament a la Fundació Amics Joan Petit Nens amb Càncer.

El projecte consisteix en la venda per internet de diferents dibuixos i pintures de les artistes. Es poden adquirir al preu que es desitgi a partir del mínim marcat.

Han creat un blog on es pot veure una mostra de les obres i informació sobre les mides, la tècnica emprada i el preu.

El col·lectiu Artastjust va néixer l'any 2007 i està format per una trentena d'artistes locals, principalment dones. Han fet diferents exposicions col·lectives a Sant Just Desvern i a municipis de les rodalies. La propera s'anomena "Diàlegs" i s'inaugura el 22 de novembre al Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat.

Tots els diners recollits a Sant Just Desvern amb les diferents iniciatives que s'han organitzat al voltant de la 13a Festa-Torneig Joan Petit es destinen al projecte “Optimització de la detecció de cel·lules tumorals circulants en sang i moll de l'òs, en el rabdomiosarcoma. Una millor detecció per augmentar la supervivència”, del Grup de Recerca Translacional en el càncer pediàtric, del servei d'Oncologia i Hematologia Pediàtrica de l'hospital Vall d'Hebron, coordinat pel Prof. Jose Sánchez de Toledo Codina, Premi Català de l’Any 2012.

La inciativa forma part del projecte que ha assumit Sant Just Desvern amb la Fundació Amics Joan Petit Nens amb Càncer; durant tot l'any es desenvolupen activitats amb la finalitat de contribuir al desenvolupament de programes d'investigació i difondre l'objectiu de la Fundació.