Convocatòria premsa: Recorregut amb L10 per Mas Lluí #santjust

El proper 25 de novembre es posa en marxa el transport al nou barri de Mas Lluí Sant Just.  El bus L10 connecta el barri de Mas Lluí de Sant Just Desvern amb el nucli urbà.  Després de l'obertura recent del c.Ponce de León (nou vial) i d'acord amb l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l'ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, donaran servei a aquest barri en el qual ja viuen més de 600 persones.

Ara, a més del servei que ja donava aquest bus, també circularà fins al nou final de la línia ubicat al c.Rosa de Luxemburg del barri de Mas Lluí. Existiran dos orígens/finals de la línia L10: el ja existent a la carretera (parada TRAM) i el nou a Mas Lluí. Des de tots dos sortiran autobusos sentit Cornellà, l'Hospitalet i el Prat, amb un interval de pas de 40 minuts des de cadascun d'ells els dies feiners, i de 60 minuts els dissabtes i diumenges.

El proper dimarts 26 de novembre, l'Alcalde Josep Perpinyà i la 1a. tinent d'alcalde i regidora de Mobilitat, Gina Pol, i juntament també amb l'Associació Veïnal Mas Lluí, tenen previst fer un recorregut amb l'autobus L10 fins a Mas Lluí. Un cop finalitzat el trajecte, faran declaracions respecte a aquest nou transport que s'acabarà de posar en funcionament.

------------------------------------------------------------

Recorregut amb l'Alcalde, la regidora  i representació de l'associació veïnal, al bus L10

Dimarts 26 de novembre, a les 12 h, a la parada origen/ final de Mas Lluí (c.Rosa de Luxemburg/Comte de Vilardaga).

Declaracions de Josep Perpinyà, Alcalde, Gina Pol, regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Sant Just Desvern i de l'associació veïnal Mas Lluí

------------------------------------------------------------