Una bandera de la Pau gegant es desplegarà a la Festa de la Pau de #santjust aquest dissabte

El proper dissabte 10 de maig, a partir de les 17 h, se celebra la Festa de la Pau a Sant Just Desvern.

El lema de la Festa de la Pau d'enguany està dedicat a la figura de Nelson Mandela.

Més d'una vintena d'entitats i associacions participen fent acivitats i/o donant a conèixer la seva actvitat solidària durant la Festa de la Pau d'enguany que se celebra en el ja tradicional espai de la Pl. de la Pau. Ja fa 15 anys que nombroses entitats organitzen coordinadament amb l'Ajuntament aquesta festa amb l'objectiu de difondre l'activitat solidària que es desenvolupa al municipi.

Enguany es podrà participar visitant les parades d'entitats, en la recollida d'aliments que es farà al costat del Caprabo (Illa Walden) i que es donaran a la Creu Roja, recollida i venda solidària de llibres a través de Recicla Cultura, espectacle infantil de circ, sardanes, gòspel, batucada i actuació dels dimonis i diablets de Sant Just són algunes de les activitats previstes.

Els beneficis de la botifarrada d'aquest any seran destinats íntegrament a Arrels Fundació que dedica la seva activitat solidària a donar suport a les persones sense sostre.  A més, el dissabte 17 de maig, l'artista Carlos Latre fa la preestrena del seu nou espectacle "15 años no son nada" a la Sala Municipal de l'Ateneu.  El preu de l'entrada és de 10 € i també es destinaran íntegrament a aquesta fundació.  Les entrades es poden comprar anticipadament al Casal de Joves, del 7 al 15 de maig, de 17 a 19 h i també dues hores abans de l'espectacle.

A les 20 h està previst la lectura del Manifest i l'acte central de la Festa de la Pau.  Aquest any està previst el desplegament d'una bandera de la Pau gegant que cobrirà bona part de la plaça i que ha estat cosida per l'Associació de Gent Gran de Sant Just Desvern i la Comissió de Festes Barri Nord.

Més informació a www.santjust.cat

A4_Festa_de_la_Pau_2014.pdf