#Santjust acull la cloenda de les Jornades Extremenyes 2014 amb motiu de la Diada d’Extremadura a Catalunya

Les persones amb orígens o arrels extremenyes que viuen a Catalunya celebraran enguany a Sant Just Desvern el dia de la seva comunitat. El parc de Torreblanca acollirà la darrera jornada de les tres que se celebren del 9 al 21 de setembre i que organitza, com cada any, la Federación de Asociaciones Extremeñas (FAEC).

Aquesta setmana, després de l’inici dels actes al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona amb una conferència a càrrec del professor, José Manuel Bermudo, i l’ofrena floral, el diumenge 21 de setembre se celebrarà la festa de cloenda al parc de Torreblanca amb 6 dels 10 actes de les jornades.

Al llarg del dia hi haurà una missa extremenya cantada col·lectivament pels grups de cors de les Associacions Extremenyes a Catalunya, l’actuació de cors i danses d’entitats pertanyents a la FAEC, els parlaments de les autoritats, un dinar i el comiat amb els himnes de Catalunya i Extremadura.

Els actes començaran diumenge a les 10 del matí al Parc de Torreblanca i es perllongaran durant tot el dia.

TRIPTICO_JORNADAS_EXTREMENYES_2014_1.pdf