72 famílies de #santjust han rebut ajudes del Fons de Solidaritat d'Aigües de Barcelona des del gener

En el que porten d'any, el Fons de Solidaritat d’Aigües de Barcelona ha atorgat a famílies de Sant Just Desvern 72 ajudes, que sumen 3.994 euros. Aquestes ajudes s'articulen a través dels Serveis Socials de l'Ajuntament, que són qui determinen -en base a uns criteris establerts- quines són les famílies beneficiàries.

El Fons de Solidaritat és una iniciativa d’Aigües de Barcelona, engegada l’any 2012, que té per objectiu arribar als sectors més desfavorits de la societat i amb aquesta finalitat s’adreça al col·lectiu de persones en risc d’exclusió social, amb l’objectiu de contribuir a superar dita situació. L’ajuda d’Aigües de Barcelona està dirigida a les famílies amb greus dificultats econòmiques, facilitant l’accés al consum bàsic d’aigua al seu habitatge. Des que es va posar en marxa el Fons de Solidaritat, Sant Just ha rebut 163 ajudes per un valor de 9.454 euros.

L’ajuda consisteix en una bonificació a aplicar a la quota de servei i al consum de les factures posteriors al moment de la confirmació de la concessió de l’ajuda per part d’Aigües de Barcelona, durant un període de quatre mesos (queden exclosos els impostos i altres taxes). En qualsevol cas, es garanteix la continuïtat del subministrament durant el període de vigència de la bonificació.

Les ajudes en el conjunt de municipis de l'Àrea Metropolitana des de 2012 s'eleven per sobre de les 41.000, per un import superior als 2.436.000 euros.

72 ajudes per un valor de 3.994 €