Al setembre, inscripcions per als nous cursos i activitats que es fan als equipaments de #santjust

Després de les vacances, al setembre els equipaments tornen a reprendre l'activitat amb nous cursos i tallers adreçats a tots els col·lectius. A partir de l'1 de setembre comencen les inscripcions, que s'han de fer als equipaments respectius.

Els Cursos Municipals d'Arts Plàstiques ofereixen diferents cursos i tècniques artístiques; el Taller de Plàstica Municipal Carrau Blau potencia la participació, l'observació, l'experimentació, la creació i el treball col·lectiu; el Centre Cívic Joan Maragall té un ampli ventall de propostes en àmbits que abracen des de la salut, l'aprenentatge de llengües i les noves tecnologies, entre d'altres. El Casal de Joves ofereix propostes adaptades a les necessitats i inquietuds del jovent; La Vagoneta torna a oferir L'Espai de joc i l'Espai de joc: fem propostes; la gent gran pot triar entre Tai-Chi, Mou-te, ball memòria i internet a El Mil·lenari. L'oferta de les Escoles Esportives és ñer a nens i nenes de 4 a 16 anys i inclou iniciació esportiva, aeròbic i les escoles de promoció espsortiva. A Les Escoles comencen nou curs el Centre de Formació de Persones Adultes, els cursos del Servei Local de Català i les classes d'Els Tallers de Música. El Centre Cívic Salvador Espriu també reprèn l'activitat de ball,  dominó i els tallers de memòria, entre d'altres.

Més informació a santjust.cat