El Butlletí municipal del mes de novembre ja es pot consultar a #santjust.cat

El Butlletí 277 corresponent al mes de novembre, ja es pot consultar per Internet al web municipal. La publicació en paper es reparteix aquests dies a les llars del municipi i als equipaments públics.

Dues imatges del "Shopping night" i de la "Nit de tapes al Mercat" obren la portada de la publicació d'aquest mes; a l'interior un article explica l'èxit d'aquesta iniciativa -impulsada per l'entitat Dona i Empresa i el comerç local- que ha estat la novetat d'aquestes Festes de Tardor. També hi ha fotografies de la presentació de l'escultura de la Carme Malaret "Porta, cadira" a la plaça Antoni Malaret i Amigó i de la jornada de Sant Just al Carrer.

El tema principal del mes recull els diferents serveis i recursos municipals i públics -en matèria de formació, ocupació, habitatge i d'oci- que té al seu abast el jovent del poble. També anuncia que el 4 de novembre hi ha la presentació d'alguns d'aquests serveis al Casal de Joves, l'equipament referent d'aquest col·lectiu i del qual s'expliquen els diferents serveis que acull.

Les activitats relacionades amb el mes de la salut que es fan aquest novembre, l'aprovació de les ordenances en el Ple d'octubre i les accions en matèria de mobilitat sostenible i transport públic que s'estan duent a terme són altres dels temes d'aquest número.

També hi ha articles sobre el projecte que l'ONG Acció Solidària i Logística està fent al Nepla per mitigar els efectes del terratrèmol que va afectar el país, el Premi Nacional de Fotografia que ha guanyat l'Agrupació Fotogràfica Sant Just, i el projecte de reducció de malbaratament alimentari que s'ha ampliat a l'escola Montserrat.

La contraportada d'aquest número és el cartell del Mercat de Nadal, que enguany tindrà lloc el cap de setmana 12 i 13 de desembre.