@PIMEC i @santjustcat sumen esforços per impulsar el teixit empresarial de #santjust

La regidora de Promoció Econòmica de Sant Just Desvern, Carrasumada Serrano, i el president de PIMEC Baix Llobregat - L’Hospitalet, Ramon Pons, han signat aquest matí un conveni per tal d'impulsar i dinamitzar, de manera conjunta, el teixit de les petites i mitjanes empreses del municipi.

El punt de partida és la implantació del programa Relleu Pime, que consisteix en donar suport a les empreses que passen per un procés de successió i així garantir-ne la seva continuïtat. Es tracta d’un programa preventiu que acompanya i involucra a les persones empresàries, i les famílies o resta de participants a organitzar el relleu del seu negoci a les persones més adequades i amb el temps necessari.

Paral·lelament, s’ha acordat l’organització d’accions de promoció i foment de la cultura de la formació orientades a treballadors, treballadores i empresaris/es. En aquest context, el consistori i la patronal realitzaran accions de sensibilització al servei de les empreses per promocionar valors socials com el desenvolupament dels col·lectius més desfavorits. A més a més, PIMEC prepararà jornades de networking per tal de potenciar les sinèrgies entre les empreses del municipi.

El conveni també estableix la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Just Desvern i la Fundació PIMEC amb un programa d’ajuda a les pimes per tal de posar en valor les seves bones pràctiques en qüestions de responsabilitat social empresarial, en programes d’ajuda a les persones amb més dificultats per la intermediació laboral i en projectes d’autoocupació, així com també en la recerca de persones voluntàries en mentoring.