Comença les activitats del #8demarç amb l'exposició "Mans ocupades" del Col·lectiu Cucks

El mes de març s'omple d'actes, activitats i accions amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, i comença ja des del dia 1 de març, amb la inauguració de l'exposició "Mans ocupades" del Col·lectiu Cucks que es podrà veure al Celler de Can Ginestar fins al proper 1 d'abril.

El Col·lectiu Cucks és un grup de dones artistes format per Anna Bussot Blanch, Mireia Cifuentes Freixas, Marta Juvanteny Colell, Clara Rossy Ramírez, Teresa Seguí Guinovart i Montse Artés Cornellas, coneguda i col·laboradora ceramista en els Cursos Municipals d'Arts Plàstiques.  Ens presenten les seves creacions de diverses tècnicques artístiques com la pintura i la ceràmica, entre d'altres.

Durant aquest mes es faran dues visites comentades: els diumenges 11 i 25 de març, a les 13 h, a més d'una jam-session el dia 8 de març, a les 17 h en la qual es farà una activitat complementària de dibuix amb model.

Recordeu que l'exposició s'inaugura el dijous 1 de març, a les 19.30 h, al Celler de Can Ginestar.

Paral·lelament, al CIM de Can Ginestar també s'està exposant una mostra de fotografies de dones en àmbits laborals i que es podra veure fins al 27 de març.

Us recordem que hi ha previst durant aquest mes de març al voltant d'una quinzena d'activitats relacionades amb el Dia Internacional de les Dones.

Encara esteu a temps per comprar el tiquet per assistir al sopar de les dones que hi ha previst a La Torre de l'Hereu el divendres 9 de març. Adreceu-vos al Centre Social El Mil·lenari, al matí, o a l'entitat JustDones, al Centre Cívic Salvador Espriu, els dilluns de 18 h a 20 h.  Teniu temps fins al dilluns 5 de març.

Aquí podeu consultar el programa d'actvitats previst per a aquest mes de març.