El Ple d’octubre votarà la modificació del Pla General Metropolità, que ha de permetre el desenvolupament del nou sector de la carretera Reial #SantJust

El Ple Municipal d’aquest mes votarà l’aprovació inicial de la modificació del Pla General Metropolità, que ha de permetre el desenvolupament del nou sector d’habitatge i serveis de la carretera Reial, situat a la zona de Torreblanca, entre el carrer Blasco de Garay i l’avinguda de la Riera.

L’ordre del dia també preveu l'aprovació de la modificació del Pla estratègic de subvencions, un document que informa sobre les sol·licituds de subvencions a les entitats, la formalització de convenis i atorgament de subvencions.

La ratificació de la modificació dels Estatuts del Consorci per a la Normalització Lingüística és un altre dels temes destacats de l’ordre del dia. Aquesta modificació respon a la necessitat d’adequar-se a la normativa bàsica que regula els consorcis i a l’increment de la plantilla i els serveis que presta el CPNL.

En l’apartat econòmic, es portarà a votació l’aportació anual de 15.000 € al Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola, del qual l’Ajuntament de Sant Just Desvern en forma part. El Ple també té previst aprovar l’adhesió al pacte industrial de la regió Metropolitana de Barcelona, una associació territorial que agrupa els principals agents implicats en la dinàmica econòmica, la formació i l’ocupació de la Regió Metropolitana.

El grup municipal d’ERC ha presentat una moció que exigeix la llibertat dels presos i les preses polítics i el retorn de les persones exiliades.

La sessió és pública i tindrà lloc dijous, 25 d’octubre, a les 7 de la tarda a la sala de sessions de l’Ajuntament.

Podeu consultar aquí l’ordre del dia del Ple d’octubre.