Plaça 1 d’Octubre, Parc de la Rambla i Jardinets de la Rambla són les tres propostes finalistes per batejar el nou parc Major/Rambla #SantJust

S’ha donat per tancada la primera ronda de votacions del procés participatiu per batejar nou parc Major/Rambla i els tres noms més votats han estat Plaça 1 d’Octubre (126 vots), Parc de la Rambla (49 vots) i Jardinets de la Rambla (21 vots). Aquestes tres propostes són les finalistes del procés participatiu, que es clourà amb una segona ronda de votacions entre els dies 7 i 20 de gener. L’opció que rebi més suport per part de la ciutadania serà el nom amb el que es batejarà l’espai verd situat a la cruïlla del carrer Major i la Rambla de Sant Just.

255 persones empadronades al municipi i majors de 16 anys han participat en la primera ronda del procés participatiu. En total, han votat 127 homes i 128 dones, i la franja d’edat amb més vots ha estat la compresa entre els 40 i els 50 anys. Les propostes van ser presentades per diverses entitats locals: Agrupació Fotogràfica Sant Just, AEiG Martin Luther King, ANC Sant Just, Associació d'Educació Viva i Activa Sant Just, AMPA Escola Bressol Marrecs, AMPA Montserrat Sant Just, Associació de Veïns Sant Just Desvern, AV la Plana Padrosa-Bellsoleig, Centre d'Estudis Santjustencs, Colla Gegantera, Esquerra Republicana de Catalunya, Òmnium Cultural Baix Llobregat Est (Secció Sant Just), PSC Sant Just Desvern, Sant Just Solidari i Secció Excursionista de l'Ateneu Santjustenc.