El 76,8% d'electors de #santjust han anat a votar, una participació molt per sobre de la mitjana catalana

La jornada electoral d'ahir, 25 de novembre, a les eleccions al Parlament de Catalunya es van desenvolupar amb total normalitat a Sant Just Desvern. La dada més destacada és l'alta participació en aquests comicis: 9.012 persones han exercit el seu dret al vot d'un cens d'11.725 persones. Representa un 76,84% de participació, una xifra molt per sobre de la mitjana del Baix Llobregat (68,85%) i de Cataluya (69,56%).

La nova mesa electoral de Mas Lluí és la que ha tingut una participació més alta, un 84,47% i, la del Centre Cívic Joan Maragall la que ha registrat la més baixa, el 66,61%.

Amb el 100% de vots escrutats, el partit més votat ha estat CIU amb 3.250 vots; seguit d'ERC amb 1.275 -experimentant un fort creixement respecte l'any 2010, quan va obtenir 546 vots-; el PP amb 1.103; el PSC amb 903; ICV amb 865, ; C's amb 680; CUP amb 328; SI 98, VD amb 58 vots; PxC amb 53 vots i
PACMA amb 50 vots.

Adjuntem un arxiu pdf amb els resultats de totes les meses de Sant Just Desvern.

ELECCIONS_PARLAMENT_2012.pdf