Aquest dijous se celebrarà un ple extraordinari per debatre dues mocions sobre educació en la franja 0-3 a #SantJust

A petició dels grups municipals JuntsxCAT-PAR i CUP-AMUNT, el proper dijous 20 de febrer se celebrarà un ple extraordinari per tractar dues mocions sobre educació en la franja d’edat de 0 a 3 anys:

• Moció del grup municipal de Junts per Catalunya-Alcaldia Republicana per a la construcció d'una llar d'infants.
  • Moció del grup municipal de Junts per Catalunya-Alcaldia Republicana sobre les ajudes econòmiques a les famílies amb infants de 0-3 anys i altres mesures urgents.

Les dues mocions s’han presentat davant el possible tancament de l’escola bressol de titularitat privada Tic Tac, com a conseqüència de la revocació de l’autorització administrativa per part del Departament d’Educació de la Generalitat. Al ple del mes de gener, JuntsxCAT-PAR va presentar dues mocions sobre aquesta qüestió i l’equip de govern tenia previst presentar-ne una altra. Finalment, els grups municipals van acordar retirar les mocions i es van emplaçar a debatre la qüestió en una sessió monogràfica. Entretant, durant el mes de febrer, les famílies i les treballadores de l’Escola Bressol Tic Tac s’han reunit amb tots els grups municipals per parlar sobre aquest tema.

El ple extraordinari tindrà lloc a partir de les 17.30 h a la Sala de sessions de la Casa de la Vila i es podrà seguir en directe a través del canal de YouTube de l’Ajuntament.

Podeu consultar l'ordre del dia del Ple extraordinari a través d'aquest enllaç.