El dimecres, 2 de setembre, ple extraordinari de l'Ajuntament de Sant Just per tractar la gestió de la pandèmia de la COVID-19

L'Ajuntament de Sant Just Desvern ha convocat un ple municipal extraordinari pel dia 2 de setembre, a les 19 h, a la sala de sessions de l'Ajuntament. La convocatòria s'ha fet a petició dels regidors i regidores dels grups de Junts per Catalunya-PAR, ERC, CUP-AMUNT i el regidor no adscrit. L'ordre del dia proposat consta de dues mocions:

La primera fa referència a la suficiència financera dels ens locals. Segons es manifesta a la petició de la convocatòria del ple extraordinari, "la publicació al BOE del Reial Decret llei 27/2020, de 4 d’agost, de mesures financeres, de caràcter extraordinari i urgent, aplicables a les entitats locals, resultat de l'acord del Govern de l'Estat amb la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) ens obliga a adoptar un posicionament al Ple ja que, encara que la decisió de cedir els romanents correspon legalment a l'Alcalde, entenem que aquesta ha d'estar fonamentada en la postura majoritària expressada democràticament al Ple.”

La segona moció fa referència a la gestió municipal de la pandèmia de la COVID-19, donat que les persones signants creuen "necessari que l’Equip de Govern remeti compte de les actuacions fetes i previstes al municipi".

El ple tindrà lloc dimecres, a partir de les 19 h, a la sala de sessions de l’Ajuntament -sense públic per motius de seguretat per la COVID-19-, i es podrà seguir en directe pel canal de YouTube de l’Ajuntament.