Entitats sense afany de lucre contractaran persones aturades de llarga durada de #santjust

Una iniciativa conjunta entre els ajuntaments de Sant Just Desvern i Vallirana, el Consell Comarcal del Baix Llobregat i les entitats sense afany de lucre Fundació ASPROSEAT (Serveis d'Atenció Diürna) i Solidança permetrà, aquest trimestre, contractar una vintena de persones, 16 de les quals de Sant Just.

Es tracta d’un programa innovador de suport a l'experiència pràctica de les persones en situació d’atur de llarga durada. Combina accions d'orientació, tutorització i seguiment individualitzat, formació i adquisició d'experiència professional en entitats sense afany de lucre, la qual cosa facilitarà la seva inserció laboral i fomentarà el seu retorn al sistema productiu.

La durada màxima del programa són 15 mesos: 4 de formació professionalitzadora, 2 per la incorporació de la persona al procés d'experienciació laboral, 6 de contracte laboral, i 3 mesos d’acompanyament a la inserció posterior.

El programa s’adreça a persones en situació d’atur de llarga durada (més de 12 mesos incrites en l'OTG) que hagin exhaurit la prestació per desocupació i/o el subsidi, però beneficiàries de la prestació econòmica del PIRMI o del PLAN PREPARA.

Borsa de Treball de Sant Just Desvern

Servei de Promoció Econòmica