El veïnat de Mas Lluí ja pot votar a l’enquesta del procés participatiu sobre el barri i el nou Centre Cívic Soledat Sans i Serafini

Des d’avui i fins al 31 de gener de 2022, les veïnes i els veïns de Mas Lluí poden votar a l’enquesta del procés participatiu sobre el barri i el nou Centre Cívic Soledat Sans i Serafini. L’enquesta s’ha creat amb un doble objectiu: d’una banda, conèixer l’opinió del veïnat sobre els serveis que s’ofereixen al barri i, de l’altra, saber a quins usos i activitats es volen destinar els espais del nou Centre Cívic Soledat Sans i Serafini que encara estan per determinar.

Per poder participar-hi, cal registrar-se a la plataforma i accedir al procés Mas Lluí – Centre Cívic Soledat Sans i Serafini. Tot seguit, cal accedir a l’apartat enquesta i fer clic a “Autoritzar amb Padró Municipal”. Aquesta autorització permet verificar que l’usuari o usuària compleix amb els requisits d’empadronament d’aquest procés participatiu. Poden respondre l’enquesta totes les persones empadronades a Sant Just Desvern, amb domicili a Mas Lluí i nascudes el 2005 o abans. L’alta al padró municipal s’haurà d’haver realitzat abans del 25 de novembre de 2021.

Una vegada s’hagi tancat el termini de recollida de propostes, s’obrirà un període de retorn per donar a conèixer els resultats de l’enquesta. Aquest procés és el primer que es duu a terme amb la plataforma de participació digital Participa311, un recurs concedit a través del Catàleg de Serveis de la Xarxa de Governs Locals de la Diputació de Barcelona.