Éric Abidal apadrina la 13a Festa-Torneig Joan Petit Nens amb Càncer a #santjust

Les entitats -especialment les esportives-, diferents col·lectius associats, les botigues i les empreses i persones a títol individual, estan responent positivament a la crida de l’Hoquei Club de Sant Just per participar activament en l'organització de la 13a Festa-Torneig Joan Petit Nens amb Càncer, que es farà a Sant Just Desvern el dissabte 25 de maig.

El dilluns 22 d'abril, a les 18.30 h, es fa la presentació al Complex Esportiu Municipal La Bonaigua i fins al dia del torneig s'estan preparant tot un seguit d'activitats que tenen per objectiu recollir fons per la Fundació Amics Joan Petit Nens amb Càncer i contribuir a difondre aspectes que envolten aquesta malaltia. Cada edició que s'ha fet a altres municipis catalans, té un padrí i, a Sant Just Desvern ha acceptat ser-ho el veí i esportista del FC Barcelona, Éric Abidal. Durant la presentació, també assistirà l'alcalde de la Seu d'Urgell, ja que és el municipi que va acollir la darrera edició del torneig. La presentació de l'acte anirà a càrrec del veí i periodista esportiu Lluís Canut i també es preveu la participació del 1r equip d'hoquei del FC Barcelona. En aquesta jornada, Éric Abidal signarà samarretes i s'iniciarà una subasta per recollir fons per a la Fundació.

Tanmateix, durant la presentació del 22 d'abril, es presentaran les diferents activitats que s'han previst fins a la celebració del Torneig el dia 25 de maig, i es donarà a conèixer la figura del Gegantó de la Fundació, que durant aquests dies estarà a Sant Just Desvern. De moment, ja estan preparant activitats el Taller Municipal de Plàstica Carrau Blau, el Casal de Joves, les escoles, entitats esportives i juvenils, Ràdio Desvern 98.1 fm, l'Agrupació Ciclista Sant Just, l'Àrea Bàsica de Salut, la colla de Geganters, el Drac de Sant Just i el Club de Patinatge.

Carlos Busquets, il·lustrador de contes infantils i veí del municipi és qui ha cedit el dibuix del cartell anunciador de l'activitat.

El sector productiu s'implica aportant material i recursos econòmics. Els establiments de restauració que s'hi avenen es preparen per acollir al miler de famílies que el dissabte 25 de maig esmorçaran i dinaran al municipi. Aquest dia, 24 clubs d'hoquei d'infants de 3 a 6 anys vinguts d'arreu de Catalunya, faran el torneig a La Bonaigua. A la tarda es farà el lliurament de premis als guanyadors i la cloenda del Torneig.

Durant el matí, les famílies acompanyants dels infants que participen en el torneig i la ciutadania de Sant Just Desvern podrà gaudir de la Festa de l'Esport que cada any es fa per aquestes dates al voltant del c. Salvador Espriu/pl. de Camoapa i que enguany es fa al voltant del Complex. Dissabte i diumenge, al c.Major/parc Maragall es farà la mostra de Botigues al Carrer, que promociona el comerç local i que aquest any podrà comptar amb més visitants de fora del municipi.

Esport, solidaritat i lluita contra el càncer

Fa uns mesos l’Hoquei Club Sant Just i Joan Torner, president de la Fundació Amics Joan Petit Nens amb Càncer, presentaven a l'Equip de Govern de l'Ajuntament la possibilitat que Sant Just Desvern acollís la 13a edició d'aquesta Festa-Torneig. A partir d'aleshores, s'està implicant a diferents sectors per contribuir solidàriament amb aquesta iniciativa esportiva, solidària i de lluita contra el càncer infantil. No debades, els diners que es recullin aniran destinats a finançar un projecte per lluitar contra la malatia i per dignificar la vida dels infants que la pateixen. (Aportacions al compte corrent de Catalunya Caixa 2013.6180.42.0200031032).

Participar com a voluntariat

Les persones que vulguin participar com a voluntariat el dia 25 de maig, per atendre les famílies i els equips que participen al torneig i ajudar en tasques derivades de l'organització, ho poden comunicar a l'e-mail club@hcsantjust.net i a l'oficina d'entitats, telèfon 93 116 61 77 (de dilluns a divendres de 6 a 8 del vespre), abans del dia 8 de maig.

Informació actualitzada a santjust.cat

JoanPetitA3.pdf