Els partits de #santjust acorden el repartiment dels espais de propaganda electoral

Dimecres al vespre es van reunir a l'Ajuntament els representants dels sis partits amb seu a Sant Just Desvern  que concorren a les eleccions europees del 25 de maig, per consensuar i signar un acord de bones pràctiques referent a la distribució dels espais de propaganda electoral al municipi.

L'objectiu d'aquest acord, signat deu dies abans de l'inici de la campanya electoral, per representants del PSC, CiU, PP, ERC, ICV i C's, és vetllar perquè es compleixin una sèrie de compromisos per tal d'ordenar, la propaganda electoral al municipi. Entre d'altres, el document recull el repartiment dels espais, cedits per l'Ajuntament, destinats a penjar pancartes, banderoles i cartells de propaganda electoral.

______________________________________

S’adjunta acord sobre propaganda i actes electorals per a les eleccions europees del 25 de maig. Convocats per l’ajuntament, el signen els partits polítics amb seu a Sant Just Desvern, dels quals es té constància que presenten candidatura.

ACORD_europees_2014_web.pdf