#santjust ofereix cursos d'estiu bonificats per a empreses, comerços i autònoms

El Servei de Promoció Econòmica de Sant Just Desvern oferirà, a partir del proper mes de juliol, cursos per a empreses, comerços i persones autònomes a través del programa “Sant Just es Forma”. L’objectiu és oferir un pla de formació contínua específic per ampliar la capacitació i les competències de les persones que treballen en empreses i comerços del municipi.

"Sant Just Es Forma" ofereix formació en àrees com: atenció al client, habilitats directives i de gestió d’equips, habilitats comercials i de comunicació i iniciació a les finances. Tots aquests cursos són bonificats al 100% en el cas de persones treballadores a través de la Fundació Tripartita i, per tant, no tenen cost per a l’empresa. En el cas de persones en règim d’autònoms, tots els cursos d’estiu gaudiran d'un descompte del 50%. Aquests cursos es posen en marxa com una prova pilot, però si la resposta és positiva la voluntat és ampliar-los amb un programa complet a partir del setembre.

Cursos programats per al mes de juliol:

ATENCIÓ AL CLIENT: 1 i 3 de juliol de 16h. a 19h.

FINANCES PER A NO FINANCERS: 8 i 10 de juliol de 16h. a 20h.

TÈCNIQUES DE VENDES: 16 de juliol de 9h. a 15h.

GESTIÓ D'EQUIPS: 15 i 17 de juliol de 2014 de 16h. a 20h.

Més informació i inscripcions: promocioeconomica@santjust.cat o trucant al telèfon 93 480 48 00.

SANT_JUST_ES_FORMA_diptic_nou-REVISAT_2_solo_lectura_Modo_de_compatibilidad.pdf