Ja es poden consultar les activitats esportives extraescolars de l'Ajuntament i les entitats de #santjust

Amb el nou curs escolar arriben també les activitats de les escoles esportives municipals i de les entitats. Fins a 13 disciplines diferents, adreçades a infants i joves del municipi, per a promoure l'esport, valors i una bona educació esportiva.

Pel que fa a les activitats esportives extraescolars municipals, l'Ajuntament de Sant Just Desvern torna a oferir la iniciació esportiva a les tres escoles públiques, adreçada a infants de 4 a 6 anys, i l’aeròbic a l'Escola Montserrat. Totes aquelles persones que vulguin participar d’aquestes activitats podran inscriure’s durant la segona quinzena de setembre a l'Ajuntament i gaudir dels cursos, d'octubre a maig, per 110,50 € tota la temporada.

D'altra banda les escoles de promoció esportiva que ofereixen les diferents entitats locals sumen, entre totes, una tretzena de disciplines que es practicaran en diferents instal·lacions: Bàsquet (escoles Canigó i Montseny i La Bonaigua), futbol sala (escola Canigó), hoquei patins (La Bonaigua), natació (La Bonaigua), patinatge artístic (La Bonaigua)voleibol (INS Sant Just), taekwondo (escola Canigó)karate (escola Montseny), futbol (camp de futbol), atletisme (a les pistes de Sant Feliu de Llobregat) i gimnàstica rítmica (escola Canigó), són les activitats que començaran durant el proper mes.

Trobareu més informació a http://santjust.cat/escolesesportives