#santjust mou el cor organitzant activitats a benefici de La Marató de TV3 diumenge al matí a l'Ateneu

L'Associació Santjustenca per la Marató de TV3 i entitats locals han sumat esforços per organitar un matí amb diferents activitat solidàries amb l'objectiu de recaptar fons que es destinaran a la gala solidària que impulsa la televisió catalana i que, enguany, es dedica a la investigació de les malalties del cor. Serà aquest diumenge, 14 de desembre a partir de les 11h, a la Sala Municipal de l'Ateneu. El preu de l'entrada solidària són 3€.

La iniciativa va sorgir de Just Gospel Cor, que volia fer un concert solidari per aquesta causa. A partir d'aquesta idea, l'Associació Santjustenca per la Marató de TV3 -creada recentment-, amb la col·laboració de l'Ajuntament i d'entitats i comerços del municipi ha coordinat la jornada de diumenge. Informació de les activitats a santjust.cat

Una de cada quatre persones que mor a Catalunya cada any és a causa d'una malaltia del cor. Una xifra que reflecteix la necessitat d'avançar en la recerca biomèdica en aquest camp, però que amb les retallades en I+D per part de les administracions competents, necessita d'iniciatives com aquesta per mantenir-se.

cartell_marato.pdf