El parc de Pau Casals, escenari dels actes de celebració de l'11 de Setembre a #santjust

L'acte institucional a Sant Just Desvern començarà a les 12h al parc Pau Casals, amb una ballada de sardanes amb la Cobla Juvenil de Solsona. A les 13 h es durà a terme l'ofrena floral de la Corporació Municipal, d'entitats i persones a títol individual davant l'estàtua de l'11 de Setembre. Intervindrà el Cor Lo Pom de Flors i l'Agrupació Sardanista de Sant Just és qui es fa càrrec de la ballada.

Prèviament a aquest acte, una representació de l'Ajuntament encapçalada per l'alcalde i regidors i regidores assistiran a l'ofrena a la tomba de Rafael Casanova a Sant Boi de Llobregat.

Paral·lelament, a les 10.30h també al parc de Pau Casals de Sant Just Desvern, Esquerra Republicana de Catalunya ha preparat una xocolatada i la seva particular ofrena floral.

Per la seva banda, pel dia 10 de setembre l'ANC ha organitzat la 4a Marxa de Torxes per la Independència. A les 20.30h es farà l'ofrena floral al parc de Pau Casals i després s'iniciarà la marxa fins a la plaça Santa Magdalena d'Esplugues.

cartell.pdf