Al voltant de 215 paradetes participen el diumenge 25 a #santjust al carrer

Al voltant de 215 paradetes participen aquest diumenge 25 d'octubre a la tradicional jornada de Sant Just al Carrer, inclosa dintre de la programació de les Festes de Tardor.  Enguany hi ha una petita disminució de parades respecte al 2014, malgrat l'espai d'ocupació de les mateixes és més ampli.

Participen escoles, entitats, artesans i infants que fan que el matí del diumenge s'ompli de paradetes i de persones convertint Sant Just al Carrer en una de les activitats més concorregudes de tot l'any al municipi.  Les paradetes estaran instal·lades al voltant de la pl.Verdaguer i carrers de l'entorn, a més també hi haurà un mercat solidari d'art en benefici de les persones refugiades de Síria que ha organitzat el Taller de Plàstica Municipal Carrau Blau i una actuació de Pallassos sense Fronteres.

Però el dissabte 24 també podrem gaudir de La Nit de Sant Just al Carrer, una nova proposta que han organitzat conjuntament el comerç, el Mercat Municipal, l'entitat Dona i Empresa i l'Ajuntament.  Al voltant dels carrers Bonavista, Raval i Creu trobarem botigues obertes fins les 12 de la nit que oferiran descomptes i promocions, tapes al Mercat Municipal, i altres propostes de caire cultural i social a la plaça Antoni Malaret i Amigó, com la presentació de l'escultura "Porta, cadira" de Carme Malaret que s'instal·la en aquest nou espai públic, música en directe i la projecció del vídeo-mapping de Sant Just Desvern a la façana lateral de l'Ateneu, entre d'altres.

Podeu consultar les activitats a santjust.cat. I viure, seguir i dinamitzar les festes a través de l’etiqueta #santjust.cat