Aquesta tarda nova activitat en el marc de la Festa de la Pau que se celebrà dissabte a #santjust

Una vintena d'entitats, serveis, equipaments i establiments participen i col·laboren amb la Festa de la Pau, que enguany es dedica a la població refugiada sota el lema "Casa nostra és casa vostra".

La festa se celebra el dissabte 7 de maig a la plaça de la Pau, però es fan activitats prèvies, com la xerrada que es fa avui, a les 20h a Les Escoles, sobre "La situació actual de les persones refugiades/migrades a Europa", amb Justícia i Pau, Acció Solidària i Logística i voluntaris/es que han estat al terreny. Després de la xerrada hi haurà sopar de pinxos i actuació musical. Dijous es va fer una altra xerrada i mostra de llibres solidaris a Cal Llibreter.

La Festa de la Pau pròpiament començarà a les 17.30h i hi haurà diferents activitats: xocolatada, espectacles infantil amb Pallassos Sense Fronteres, ballades de sardanes i gegants, lectura del manifest amb infants del Club d'Esplai Ara Mateix , actuació de gòspel, botifarrada, batucada i percussió i fsta final amb diablets, diables i Drac de Sant Just.

També s'instal·larà una carpa conjunta d'entitats on es reciclaran joguines i es crearà un gran mural per enviar al pas fronterer entre Grècia i Macedònia amb el missatge de suport a les persones refugiades.

Els diners recollits a la botifarrada es destinaran a l'organització Camí d'Idomeni que treballa actualment en un campament de més de 2000 persones refugiades).

Informació a santjust.cat